وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

  • ۰
  • ۰

لیزر دایود olive

دستگاه لیزر دایود چیست ؟

دستگاه دایود لیزر یکی از انواع دستگاه لیزر موهای زائد است که به صورت تماسی و به کمک ژل روی پوست باعث از بین رفتن موهای زائد می‌­شود. این لیزرها با استفاده از طول موج 808nm یعنی طول موجی که دقیقا روی فولیکول تاثیر می‌­گذارد باعث تخریب فولیکول‌­ها و از بین رفتن موهای زائد می­‌شود. دایود لیزرها به خاطر این طول موج می­‌توانند به راحتی روی پوست تیره نیز تاثیر مطلوبی برجای بگذارند بدون آنکه باعث صدمه به آن شوند و اگر اپراتور هنگام کار کردن با دایود لیزر مهارت کافی را داشته باشد می‌­توان گفت یک تجربه بسیار خوشایند را برای مراجعین به کلینیک به همراه می‌­آورند.

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

از منظر بالینی بارز ترین فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت که برای زیبا جویان مشهود هست تماسی بودن و غیر تماسی بودن این دو دستگاه است به طوری که دستگاه‌­های لیزر دایود تماسی و لیزر الکساندرایت به شکل غیر تماسی فرایند حذف مو را انجام می‌­دهند این به آن معناست که هندپیس دستگاهای دایود نیاز به تماس به سطح پوست زیباجو را دارد تا بتواند فرایند حذف موی زائد را انجام دهد ولی در دستگاهای الکساندرایت تماسی وجود ندارد و همچنین لیزرهای دایود به صورت رولی کار می کنند با فرکانس های بالا و لیزرهای الکساندرایت به صورت شاتی کار میکنند با فرکانس های پایین و باید توجه کرد که از نظر فنی این دو دستگاه اختلافات فاحشی برای خدمات بالینی دارند.

 

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت از نظر طول موج

مشهود‌ترین فرق لیزر دایود و دستگاه لیزر الکساندرایت در طول موج دو دستگاه است .لیزر الکساندرایت جزو خانواده لیزرهای حالت جامد بوده و پرتو ساطع شده از آن طول موج پایدار ۷۵۵ نانومتر دارد در حالیکه لیزرهای دایود جز خانواده لیزرهای نیمه هادی است و پرتو ساطع شده از آنها طول موج متغیر از ۷۵۰ نانومتر تا ۱۰۶4 نانومتر را دارا هستند.

 

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت از نظر سیسیتم خنک کننده

لیزر الکساندرایت مجهز به سیستم خنک کننده گازی است (گاز نیتروژن روی بدن اسپری می­کند) در حالیکه لیزرهای دایود مجهز به سیستم خنک کننده تماسی است و کولینگ دستگاه در قسمتی که با پوست در تماس است(سر هندپیس) تعبیه شده است.

 

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت از دید تعداد جلسات درمان

تعداد جلسات درمان برای لیزرهای الکساندرایت معمولا کوتاه است( بین ۴ تا ۶ جلسه). اثرات درمانی با این لیزر از همان جلسات ابتدایی قابل مشاهده هستند این امر سبب افزایش رضایت مشتریان شده است، در حالیکه تعداد جلسات درمان برای لیزرهای دایود بین 6 تا 8 جلسه است.

 

 اندازه قطر لکه پرتو لیزر روی سرعت درمان تاثیر دارد. به دلیل بزرگ بودن پنجره اپتیکی لیزر دایود، سرعت کار با این سیستم نسبت به لیزر الکساندرایت بیشتر است.

 

برای مو های نازک و کرکی لیزر دایود بهتره یا الکساندرایت ؟

لیزر الکساندرایت روی موهای نازک و ظریف تاثیر خوبی دارد و باعث کاهش و حذف آنها خواهد شد درحالیکه لیزر دایود روی موهای ظریف و نازک تاثیر زیادی ندارد.

 

لیزر دایود olive سیستم لیزر موهای زائد با لیزر دایود 810 نانومتری

 

لیزر OLIVE نوع جدیدی از سیستم لیزر موهای زائد است که از لیزر دایود 810 نانومتری برای از بین بردن رنگ ملانین فولیکول ها استفاده می کند. انرژی یکنواخت کل پالس ها در زمان تابش می تواند باعث شود بیمار درد کمتری احساس کند و از بافت های اطراف پوست محافظت کند.

 

اکثر دستگاه های موجود در بازار تعداد شات حدود 3000000 دارند در حالیکه دستگاه لیزر دایود بیش از 8 برابر دستگاه های مشابه خود شات دارد. هر چه تعداد شات دستگاه لیزر بیشتر باشد می تواند برای درمان تعداد بیشتری از بیماران استفاده شود که این مسئله را می توان عاملی بسیار موثر در موفقیت فروش دستگاه لیزر دایود به شمار آورد.

 

مزایا استفاده از دستگاه لیزر دایود olive

لیزر دایود قدرتمند 810 نانومتری

همراه با سیستم خنک کننده

حالت های مختلف پالس

نرخ جذب بالا برای بافت ملانین

درمان راحت و سریع

نتیجه فوق العاده در سفت کردن پوست

پروسه درمان راحت به دلیل محافظت کمتر از پوست با تکنیک خنک سازی تماسی

اثر الاستیک پوست و همچنین رفع موهای زائد.

استفاده از Sapphire و سیستم Cooling حرفه ای در این دستگاه علاوه بر کاهش درد بیمار ، موجب کاهش چشمگیر ریسک سوختگی میگردد. استفاده از لنز COLLIMATED و بهره گیری از تکنولوژی ماژول های 810 نانومتر کمپانی DILAS و همچنین هندپیس با شیب 2 درجه (جهت تماس عمودی و جلوگیری از ایجاد گپ هوایی) باعث شده بیشترین اثربخشی روی انواع تیپ های پوستی و انواع مختلف فولیکول از نقاط قوت برجسته این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاههای دایود باشد.

 

دستگاه‌ دایود برای رفع لیزر موهای زاید در مقایسه با برندهای رقیب، مدل‌های جدیدتری در بازار هستند. علت نامگذاری دایود، به منبع انرژی آن‌ها که نیمه‌هادی‌ها هستند برمی‌گردد. نیمه‌هادی‌هایی که با نام دایود شناخته می‌شوند. طول موج تولید شده در این سیستم 800 تا 810 نانومتر است که طول موج طولانی‌تری است. دستگاه دایود لیزر موهای بدن در میان کاربران محبوبیت بیشتری دارد چرا که با طول موج ذکر شده، برای نفوذ به عمق پیاز مو مناسب‌تر است. این سیستم‌ها به خوبی توانایی حذف موهای تیره و ضخیم را دارند. به همین دلیل دستگاه لیزر دایود در مردانی که به دنبال حذف موهای سینه، صورت و سایر نواحی هستند، پاسخ بهتری می‌دهد.

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • وب اسپاتر وب اسپاتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی