وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین‌های ابزار بررسی گرامر انگلیسی

یافتن بهترین ابزار بررسی گرامر انگلیسی کار بسیار دلهره آور است. به‌عنوان فردی که حجم کاری زیادی دارد، نمی‌توانید مواردی مانند ایمیل‌ها، پست‌های طولانی وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، اسناد و غیره را به صورت دستی بررسی کنید و اشتباهات گرامری را در هر یک به طور همزمان جستجو کنید.

ابزار بررسی گرامر چیست؟

ابزاری که قادر باشد ایرادات گرامری و نگارشی را برطرف کند، غلط‌های املایی را اصلاح کند، استایل نوشتن متن را بهبود ببخشد، تلفظ کلمات را تصحیح کند و در نهایت تمامی قواعد نگارشی متون را به کار بگیرد، یک ابزار بررسی گرامر نامیده می‌شود.

چرا باید از ابزار بررسی گرامر استفاده کنیم؟

هرکس در جایگاه خود به اشتباهات نوشتاری دست می‌زند. حتی با تجربه‌ترین و ماهرترین نویسنده‌ها هم دچار اشتباه می‌شوند. ماشین‌ها را می‌توان کد گذاری کرد تا بدون اشتباه کار خودشان را انجام دهند، اما انسان قطعاً اشتباه می‌کند. هرچقدر نوشته‌های شما از کیفیت بهتری برخوردار باشد، کاربران تجربه بهتری خواهند داشت و رتبه گوگل و بازدید شما نیز بهبود پیدا می‌کند. اکثر وبلاگ نویسان با تجربه، پیش از آنکه بخواهند نوشته‌ای را منتشر کنند، حتماً چندین بار آن را بررسی می‌کنند.

همین حالا آموزش خصوصی زبان انگلیسی را شروع کنید!

و اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا یک وبلاگ نویس مبتدی هستید و یا به هر دلیلی مشغول نگارش متون انگلیسی هستید، محدودیت های بودجه استخدام یک تیم حرفه ای را برای کاری به عنوان پیش پاافتاده مانند رفع اشکالات گرامری جزئی و رفع خطاهای متن خود تقریبا غیرممکن می کند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین گزینه‌های رایگان برای بررسی گرامر خود، ما 5 ابزار بررسی گرامر انگلیسی را گردآوری کرده‌ایم.

شروع کنیم!

اگر برای بررسی نوشتار زبان انگلیسی خود به کمک نیاز دارید، ابزارهای بررسی گرامر انگلیسی زیادی وجود دارد. ما تعدادی را آزمایش کردیم تا ببینیم عملکرد آنها چگونه است. تفاوت های زیادی در کیفیت و قابلیت بررسی گرامر انگلیسی برای هر ابزار وجود دارد. ما به این ابزارهای جستجوگر دستور زبان انگلیسی یک جمله نادرست دستوری دادیم. و این نتیجه بررسی ما است :

  • Grammarly
  • Language Tool
  • Writer
  • Ginger
  • English grammar check by a human

 

همین حالا آموزش خصوصی زبان آلمانی را شروع کنید!

  • وب اسپاتر وب اسپاتر