وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

  • ۰
  • ۰

بیایید کارها را با چند کلمه عاقلانه از آقای آلبرت انیشتین شروع کنیم، باشه؟

"معیار هوش، توانایی تغییر است."

در زمینه تجارت، هوش ذکر شده را می توان به عنوان توانایی تصمیم گیری آگاهانه که به نفع شرکت شما باشد تعبیر کرد.

و یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیم‌هایی که در حال حاضر می‌توانید بگیرید این است که با ایجاد یک حضور آنلاین، تجارت آفلاین خود را آنلاین کنید.

آمار به درستی این ادعا را تایید می کند. تعداد افرادی که محصولات و خدمات آنلاین سفارش می دهند به طور پیوسته نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در سال 2020 تعداد خریداران دیجیتال به 2.05 میلیارد نفر برسد. این حدود 26 درصد از کل جمعیت جهان است یا به عبارت دیگر - هر چهارم کسی که در خیابان می بینید.

بنابراین، برای دستیابی به مخاطبانی که در شرایط آفلاین معمولی به آنها دسترسی ندارید، باید بازی خود را تقویت کنید و شرکت خود را در وب به نمایش بگذارید. برای این کار نیاز به داشتن یک فروشگاه ساز حرفه ای دارید.

ممکن است اکنون فکر کنید: "اما اگر من کاملاً معتقد باشم که کسب و کار آفلاین من نیازی به یافتن در اینترنت ندارد، چه؟" خب، پس بیایید سعی کنیم شما را در غیر این صورت متقاعد کنیم. 

بیایید کارها را با چند کلمه عاقلانه از آقای آلبرت انیشتین شروع کنیم، باشه؟

"معیار هوش، توانایی تغییر است."

در زمینه تجارت، هوش ذکر شده را می توان به عنوان توانایی تصمیم گیری آگاهانه که به نفع شرکت شما باشد تعبیر کرد.

و یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیم‌هایی که در حال حاضر می‌توانید بگیرید این است که با ایجاد یک حضور آنلاین، تجارت آفلاین خود را آنلاین کنید.

آمار به درستی این ادعا را تایید می کند. تعداد افرادی که محصولات و خدمات آنلاین سفارش می دهند به طور پیوسته نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در سال 2020 تعداد خریداران دیجیتال به 2.05 میلیارد نفر برسد. این حدود 26 درصد از کل جمعیت جهان است یا به عبارت دیگر - هر چهارم کسی که در خیابان می بینید.

بنابراین، برای دستیابی به مخاطبانی که در شرایط آفلاین معمولی به آنها دسترسی ندارید، باید بازی خود را تقویت کنید و شرکت خود را در وب به نمایش بگذارید. برای این کار نیاز به داشتن یک فروشگاه ساز حرفه ای دارید.

ممکن است اکنون فکر کنید: "اما اگر من کاملاً معتقد باشم که کسب و کار آفلاین من نیازی به یافتن در اینترنت ندارد، چه؟" خب، پس بیایید سعی کنیم شما را در غیر این صورت متقاعد کنیم.

 

چرا باید کسب و کار آفلاین خود را به یک آنلاین تبدیل کنید

داشتن یک کسب و کار آنلاین به این معنی نیست که باید کسب و کار آفلاین خود را پشت سر بگذارید. این فقط به این معنی است که با تصمیم گیری برای راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین، به شانس خود برای فروش بیشتر کمک می کنید. و چه کسی این را نمی خواهد؟

بنابراین در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید این تصمیم را در نظر بگیرید:

1. بهبود چشم انداز

بیایید در اینجا واقعی باشیم - اکثر مردم از سراسر جهان حداقل یک خرید از طریق اینترنت انجام داده اند، بنابراین، این احتمال وجود دارد که برخی از خریداران آنلاین قبلاً ذکر شده در شهر، منطقه یا کشوری که کسب و کار آفلاین شما در آنجا زندگی می کنند، زندگی کنند. واقع شده است.

 

پس چرا سعی نکنید با ارائه بهترین هایی که کسب و کار آفلاین شما دارد به این مشتریان بالقوه و ناشناخته دست یابید؟

به عنوان مثال، بیایید تصور کنیم که شما یک معلم خصوصی هستید که به طور همزمان به چندین دانش آموز در یک مکان فیزیکی آموزش زبان انگلیسی می دهد. همانطور که می دانید، اتاق های خاص فقط می توانند تعداد معینی از افراد را در خود جای دهند، به این معنی که مخاطبان شما با مقدار فضای موجود محدود خواهند شد.

با این حال، اگر درس های ویدیویی ضبط کنید و آنها را از طریق فروشگاه آنلاین خود بفروشید، می توانید:

• با مردم از سراسر شهر، منطقه یا کشور ارتباط برقرار کنید

• آموزش تعداد نامحدودی از دانش آموزان

• با تدریس کلاس های بیشتر درآمد بیشتری کسب کنید

همه اینها به لطف اینترنت و فناوری قابل دستیابی است، پس چرا از این امکانات به نفع خود استفاده نکنید؟

 

2. در دسترس بودن 24 ساعته

برای کسب و کارها دشوار است که 24/7 در دسترس باشند. با این وجود، این مورد برای مشاغلی که به صورت آنلاین در دسترس هستند صدق نمی کند.

به عنوان مثال، برخلاف یک تجارت آجر و مصالح، یک فروشگاه آنلاین می تواند تمام روز، هر روز باز باشد. بنابراین، مشتریان شما می توانند هر زمان که بخواهند اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات شما خریداری کرده و پیدا کنند.

با این گفته، تصور کنید داشتن یک فروشگاه آنلاین که همیشه باز است چه تاثیری بر کسب و کار آفلاین شما دارد. ما به شما یک اشاره می کنیم - داده ها نشان می دهد که می تواند ارقام فروش شما را 3 تا 4 برابر بهبود بخشد. بد نیست، درست است؟

 

3. هزینه های نگهداری کمتر

به طور متوسط، اجاره محل کسب و کار در اروپا در یک مکان برتر می تواند تا 250 میلیون در سال برای تنها یک مغازه کوچک هزینه داشته باشد. در مقایسه، نگهداری یک فروشگاه آنلاین با، به عنوان مثال، طرح های تامنیک برای شما هزینه بسیار کمتری دارد.

 

یک کسب و کار آنلاین نیازی به مکان فیزیکی ندارد. داشتن یک وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیکی خوش ساخت اساساً تنها چیزی است که نیاز دارید. این بدان معنی است که هزینه های عملیاتی شما برای راه اندازی یک تجارت آنلاین به طور قابل توجهی کمتر از هزینه های حفظ حضور فیزیکی است.

یک امتیاز دیگر برای داشتن یک تجارت آنلاین - نیاز به پوشش هزینه های کارکنان را کاهش می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای استفاده از یک پلتفرم فروشگاه ساز یا برای نگهداری وب سایت خود هزینه ماهانه بپردازید.

پس از همه، شما می توانید وجوه ذخیره شده را در تبلیغات یا توسعه محصول سرمایه گذاری کنید و از این طریق به بهبود دیدگاه های تجاری خود ادامه دهید.

 

4. تحرک و انعطاف پذیری

یک کسب و کار آنلاین شما را به مکان خاصی گره نمی زند - به شما این آزادی را می دهد که کسب و کار خود را از هر مکانی که دوست دارید مدیریت کنید.

تصور کنید، در حالی که در دریای کارائیب آفتاب می گیرید، کسب و کار خود را در اروپا اداره می کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی مناسب و یک کامپیوتر یا یک دستگاه تلفن همراه است و شما آماده هستید.

 

5. تجارت آنلاین تحت تأثیر شرایط خارجی قرار نمی گیرد

سود کسب و کار آفلاین شما می تواند تحت تأثیر عوامل غیرمنتظره مختلفی قرار گیرد - محیطی، دولتی، اقتصادی و غیره.

با این حال، از آنجایی که کسب و کار آنلاین شما در اینترنت واقع شده است، این شرایط احتمالاً در مقایسه با وضعیت حاصل در صورتی که کسب و کار شما دارای موقعیت فیزیکی باشد، تأثیر بسیار کمتری بر تجارت شما خواهد گذاشت.

وضعیت ویروس کرونا را به عنوان مثال در نظر بگیرید. چندین دولت دستور قرنطینه را صادر کرده اند، بنابراین، اگر کسب و کار آفلاین شما دارای مکان فیزیکی باشد، مشتریان شما نمی توانند در این مدت از آن بازدید کنند. اما اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین در دسترس است، با وجود هر شرایط محدود کننده دیگری قابل دسترسی است.

آنچه برای تبدیل کسب و کار آفلاین خود به آنلاین نیاز دارید

پاسخ این است - یک وب سایت.

 

این مهم ترین بخش است! برای اینکه کسب و کار آفلاین خود را آنلاین کنید، ابزار اصلی شما یک وب سایت یا یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است که در آن محصولات یا خدمات خود را به فروش می رسانید.

 

توصیه ما به شما: سازنده وب سایتی را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد، زمان راه اندازی طولانی نداشته باشد، بتوانید به راحتی آن را بدون دانش صریح IT سفارشی کنید، حرفه ای و مقرون به صرفه باشد.

تامنیک همه اینها و بیشتر را ارائه می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید فقط چند دقیقه از وقت خود است و فروشگاه آنلاین شما برای تمام محصولات و خدماتی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید آماده خواهد بود.

 

کلمات پایانی

فناوری و دیجیتالی شدن امکانات جدیدی را برای مشاغل در سراسر جهان به ارمغان می آورد. این یک واقعیت است.

اکنون بهترین زمان برای سازگاری ویترین فروشگاه فیزیکی شما با محیط آنلاین است. با این حال، به یاد داشته باشید که برای تبدیل شدن به یک شرکت فقط آنلاین، نیازی به رها کردن کسب و کار آفلاین خود نیست.

فقط به خاطر داشته باشید که افراد بیشتری نسبت به یک سال قبل خرید آنلاین را ترجیح می دهند. و این تعداد فقط به رشد خود ادامه می دهد. بنابراین، اکنون زمان بسیار خوبی برای جهش روی روند و ایجاد چیزی برای کسب و کارتان است، حتی اگر در ابتدا انجام این کار منطقی به نظر نمی رسد.

امیدواریم این مقاله به شما انگیزه داده باشد تا شانس خود را آنلاین امتحان کنید و امیدواریم نتایج مثبت این تصمیم را مشاهده کنید.

موفق باشید!

  • ۰۱/۱۰/۳۰
  • وب اسپاتر وب اسپاتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی