وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اندولیفت

گرایش به زیبایی و جوانی از زمان های گذشته در افراد مختلف وجود داشته است و به خاطر اینکه با بالا رفتن سن یک سری علائم و نشانه ها روی پوست صورت و بدن نمایان میشود و باعث از دست دادن اعتماد به نفس درافراد میشود ، امروزه افراد زیادی از روش های مختلف استفاده میکنند.

 

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده امروزه روش های مختلف زیبایی انجام شوند که یکی از جدید ترین و موثر ترین آنها اندولیفت است.

 

اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین برنده تمامی چین و چروک صورت می شود. یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. شرکت آریا لیزر پاسارگاد شرکت اجاره لیزر، نماینده انحصاری لیزر اندولیفت، جهت اجاره اندولیفت و فروش این دستگاه است.

 

در این روش که با سوراخ کردن بسیار نازک میکرونی در بافت صورت که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود.

 

با توجه به وجود دستگاه های مشابه تقلبی اندولیفت در بازار ایران، این شرکت اطمینان اصل بودن لیزر اندولیفت ایتالیایی با تاییدیه FDA را به شما می دهد. لذا با خیال راحت پروسه درمان خود را آغاز کنید.

 

ENDOLIFT اندولیفت یک روش لیزری سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی درون بافتی (بین بافتی) استفاده می شود. درمان لیزری با آخرین تکنولوژی Eufoton® LASEmaR® 1500 (دارای مجوز و تأیید FDA آمریکا برای لیپوساکشن با لیزر) انجام می شود.

 

ابزارهای مدرن به نام EBD (Energy Based Devices) (دستگاه‌های مبتنی بر انرژی) که از مکانیسم‌های نور بهره می‌برند، می‌توانند به طور گسترده در زمینه زیبایی استفاده شوند، در جوان‌سازی و بازسازی پوست، درمان ترک‌های پوستی، و در درمان هیپرتریکوزیس hypertrichosis و هیرسوتیسم hirsutism (از بین بردن موهای زائد).

 

Eufoton (شرکت سازنده دستگاه لیزر اندولیفت) راه حل های مختلفی برای کاهش سرعت و درمان علائم پیری پوست ارائه می دهد. پیری پوست با از دست دادن درخشندگی و خاصیت ارتجاعی نشان داده می شود و با ظاهر شدن چین و چروک های سطحی، متوسط و عمیق همراه است. اینها به دلیل تخریب پیشرونده و فیزیولوژیکی ساختار کلاژن-الاستین و نازک شدن ماتریکس خارج سلولی و شبکه س بعدی عروقی است.

 

ENDOLIFT اندولیفت اهداف متعددی دارد: بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، تونینگ، تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی

 

موارد استفاده از لیزر اندولیفت

 

رفع افتادگی روی صورت، غبغب، گردن، بازوها؛

کانتور و سفت کردن پوست

فعال ساختن کلاژن جدید

فعال کردن عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی

افزایش گرما و تحریک عروق

کاهش بافت لنفاوی و چربی

القای واکنش لیپولیز

کاهش پف و تیرگی زیر چشم بدون جراحی

ماندگاری و دوام

 

به هر میزانی که فرد پس از انجام دادن اندولیفت حالت شل بودن افتادگی پوست و خط های صورت فرد بیماراز بین برود و روحیات جوان تر شدن را بدست بیاورد به همان مقدار نیز ماندگاری موجود می باشد بطور مثال اگر فرد اندولیفت انجام داده احساس اینکه ۴سال جوانتر شده بهش دست بدهد یعنی به همان مقدار روش اندولیفت بر روی پوست فرد مذکور ماندگاری دارد.

 

روش اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد بطور میانگین حداقل بین ۳سال ماندگاری کامل دارد.

 

اندولیفت صورت بهتر است تا هایفو؟

 

اندولیفت صورت و هایفو، هر دو تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدی هستند که به منظور از بین بردن خطوط صورت و جوان‌سازی پوست استفاده می‌گردند. اساس کار هر دو روش به این صورت است که با ساطع کردن امواج سبب تحریک کلاژن‌سازی شده و در نتیجه نتایج مثبت در زمینه جوان‌سازی پوست مشاهده می‌شود. تفاوتی که این دو روش با یکدیگر دارند در نحوه عملکرد آن‌ها است. به این صورت که در هایفو از امواج فراصوت (امواج سونوگرافی) برای درمان کمک می‌گیرند. این درحالی است که در اندولیفت از لیزر استفاده می‌شود.

 

اندولیفت چه اثراتی به جوانسازی پوست می گذارد؟

 

اندولیفت موجب تحریک کردن کلاژن های پوست و جلوگیری از کاهش افتادگی پوست و حتی ناحیه غبغب را از چربی موضعی کاهش داده و خطوط خنده را نیز کاهش میدهد و موجب زاویه سازی فک و صورتو لیفت میشود. کاربرد دیگر روش اندولیفت این است که هم خانم ها و هم اقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

 

همچنین می توان اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، تاثیر دارد و در درمان آن موثر خواهد بود.

 

از دیگر کاربردهای این روش این است که به طور همزمان می شود هم از اندولیت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست استفاده کرد و در نتیجه ترکیب این روش ها امکان موثرتر بودن آن است.

 

مزایای لیزر اندولیفت LASEmaR® 1500 عبارتند از:

 

چند منظوره : با تغییر هندپیس های موجود در میان طیف گسترده لوازم جانبی Eufoton برای چندین درمان قابل استفاده است.

قابل حمل : به لطف ترالی هوشمند ارائه شده

نرم افزار کاربردی: نرم افزار آسان و قابل تنظیم

امنیت : نرم افزار اجازه می دهد تا پارامترهای عملیاتی تنظیم شود و به اپراتور در مورد دستیابی به آن با هشدارهای صوتی مختلف هشدار دهد، بدون اینکه نیازی به منحرف کردن توجه از بیمار باشد.

خود تشخیصی : مدارهای اصلی به طور مداوم از یک سیستم امنیتی نظارت می شوند که اپراتور را از خطاهای احتمالی مطلع می کند و در صورت لزوم به طور خودکار پروسه را متوقف می کند.

تعمیر و نگهداری معمولی ضروری نیست و دیود لیزر دچار سایش و پارگی نخواهد شد.

ظرفیت کار در ساعات مختلف در روز بدون مشکل گرمای بیش از حد.

https://arialaserpasargad.com/

  • وب اسپاتر وب اسپاتر
  • ۰
  • ۰

کاشت مو چیست؟

 

یکی از مهم ترین گزینه ها در افزایش جذابیت و زیبایی در افراد، داشتن موهایی پرپشت بوده اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده و از وضعیت به وجود آمده ناراضی خواهند بود، که می توان با انجام کاشت مو طبیعی به نگرانی این افراد پایان داد. دلایلی مانند استفاده از وسایل گرمایشی و خشک کننده مو مانند انواع سشوارها و اتو مو، استفاده از شامپوهای نامناسب با توجه به جنس موها، بکار بردن رنگ های شیمیایی برای زیباسازی مو، بیماری های ژنتیکی و هورمونی و غیره باعث شده تا فولیکول های مو ضعیف شده و نیاز به پیوند مو داشته باشید.امروزه یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل های زیبایی موجود در دنیا، عمل زیبایی کاشت مو در اصفهان Hair transplantation است.

 

کاشت موی سر چگونه انجام می شود؟

 

یکی از دغدغه‌های اصلی کاندید‌های پیوند فولیکولی مو در خصوص مراحل کاشت موی سر است. اغلب این افراد دوست دارند تا اطلاعات کاملی را در خصوص اینکه کاشت مو چگونه انجام می‌شود ؟ به دست آورند تا از استرس آن‌ها برای روز انجام عملیات پیوند مو کاسته شود. البته در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود روش‌های گوناگونی به عرصه پیوند موی طبیعی هستیم.

 

با این حال مراحل پیوند مو در تمامی آن‌ها یکسان بوده و تفاوت اصلی مربوط به متدی است که گرافت‌ها از بانک مو برداشته و در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. طبق این گفته می‌توان کلیت مراحل کار را در کلینیک زیبایی نیلا بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان به مراحل زیر دسته‌بندی کرد:

 

آماده‌سازی بانک مو

 

 

اولین مرحله پیوند فولیکولی مو با آماده‌سازی بانک مو به منظور برداشت گرافت‌ها شروع می‌شود. در این مرحله پزشک متخصص طبق صلاح‌دید خود ناحیه دهنده را استریل کرده و سپس بی‌حسی موضعی در آن بخش از بدن اعمال می‌کند. بعد از اینکه بانک مو کاملا بی‌حس شد نوبت به مرحله بعدی کار می‌رسد.

 

برداشت گرافت‌ها از بانک مو

 

دومین مرحله مربوط به برداشت گرافت‌ها از بانک مو است. همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای کاشت موی سر وجود دارند. در نتیجه شیوه برداشت گرافت در هر روش سبک خاص خود را دارد اما در تمامی روش‌ها باید این مرحله از کار با دقت و تخصص بسیار بالایی انجام گیرد. اینکه کدام روش برای بیمار اعمال شود بعد از انجام تمامی بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن انتظارات بیمار از کاشت مو تعیین می‌شود.

 

کاشت مو به روش SUT

 

کاشت موی غیر جراحی با پانچ اتوماتیک

 

برداشت گرافت‌ها از پشت سر و با استفاده از پانچ اتوماتیک انجام می‌شود. بنابراین آسیب کمتری به فولیکول مو ایجاد می‌کند، سرعت عمل فرآیند کاشت افزایش می‌یابد و در ادامه، مراحل کاشت مانند کاشت موی FIT اجرا می‌شود.

 

کاشت مو به روش FUT

 

کاشت موی جراحی

 

بعد از انجام بی‌حسی موضعی، یک نوار کوچک از پشت سر با عنوان فلپ برداشته و محل آن بخیه زده می‌شود. پزشک متخصص فلپ را با کمک میکروسکوپ‌های پیشرفته به گرافت‌های مو تقسیم می‌کند که در مرحله کاشت، در سطح طاسی سر کاشته می‌شوند.

 

کاشت مو به روش FIT

 

کاشت موی غیر جراحی

 

گرافت‌های مو در این روش به طور جداگانه و پراکنده از بانک مو توسط پانچ مخصوص جداسازی خواهد شد، به صورتی که اثر هیچ‌گونه اسکار و زخمی به جا نخواهد گذاشت. این‌گرافت‌ها در مرحله کاشت به طور مستقیم در محل طاسی سر کاشته می‌شوند.

 

آماده‌سازی گرافت‌ها برای کاشت

 

بعد از اینکه گرافت‌ها با موفقیت از بانک مو برداشته شدند نوبت به آماده‌سازی آن‌ها برای کاشت می‌رسد. در این مرحله از کار پزشک گرافت‌ها را با توجه به متدی که برای آن در نظر گرفته زیر میکروسکوپ قوی به صورت تار به تار در آورده و آماده کاشت می‌کند.

 

آماده‌سازی ناحیه کاشت

 

اکنون که تمامی مراحل برداشت و آماده‌سازی گرافت‌ها سپری شدند می‌توان عملیات پیوند مو را انجام داد. اما قبل از شروع به کار باید منطقه کاشت همانند بانک مو آماده‌سازی شود. برای این منظور ناحیه کاشت استریل شده و این بار بی‌حسی موضعی در این ناحیه اعمال می‌شود.

 

انجام عملیات کاشت مو

 

آخرین مرحله از کاشت طبیعی مو در اصفهان مربوط به انجام عملیات اصلی است. به این معنا که در این بخش کاشت گرافت‌های آماده‌سازی شده انجام می‌شد و با اتمام کار کل پروسه نیز به پایان می‌رسد. همان طور که گفته شد فناوری که برای کاشت مو به کار برده می‌شود با توجه به روش عمل می‌تواند از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد. اینکه چه روش کاشتی انتخاب شود به عوامل متعددی بستگی دارد و باید به پیشنهاد پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم انتخاب شود.

 

درباره کاشت موی میکروگرافت بیشتر بدانید

 

روش میکروگرافت یا میکروکاشت به عنوان جدیدترین روش کاشت مو در دنیا شناخته شده است. این روش در کلینیک تخصصی پوست و مو نیلا انجام می‌شود. یکی از مزایای این روش نسبت به سایر روش‌ها، اجرای مرحله کاشت و برداشت بصورت اتوماتیک است که در نتیجه ظرافت کاشت مو تا حد میکرو را داراست. بنابراین فرآیند کاشت مو در اصفهان به روش میکروگرافت بدون استفاده از تیغ جراحی انجام می‌شود و متقاضی کاشت مو شاهد هیچ‌گونه اسکاری بر محل کاشت نخواهد بود. مزیت دیگر روش میکروگرافت در استفاده از دستگاه ایمپلنتر است. با بکارگیری این دستگاه می‌توان در سایز میکرو تعداد گرافت بیشتری را در یک سانتی‌متر مربع کاشت که این کار، تراکم چند برابری مو نسبت به سایر روش‌ها را به دنبال دارد و ظرافت کاشت مو را تا حد زیادی افزایش می‌دهد به طوری که موهای کاشته شده به طور کاملا طبیعی رشد خواهند کرد.

 

پزشک متخصص

 

کلینیک کاشت مو در اصفهان نیلا برخلاف اکثر کلینیک های کاشت مو زیر نظر پزشکان متخصص پوست ، مو و زیبایی انجام می شود.

 

نمونه های موفق بسیار

 

مراجعان بسیاری با انواع طاسی و وضعیت بانک موی متفاوت در این کلینیک کاشت موی موفق داشته اند که تصاویر آن در سایت https://nilaclinic.com/ مشاهده می کنید.

 

سابقه ی طولانی

 

کلینیک نیلا سال هاست خدمات تخصصی کاشت مو ارائه می دهد، کافیست از اطرافیان خود سوال کنید.

  • وب اسپاتر وب اسپاتر
  • ۰
  • ۰

انواع پیکرتراشی

پیکر تراشی به طور کلی به انواع روش های تهاجمی و غیر تهاجمی گفته می شود که به وسیله ی آن ها می توان قسمت های مختلف بدن را لاغر کرد و به شکل دلخواه درآورد. دستگاه لیپوماتیک که پیکر تراشی لیپوماتیک توسط آن انجام می شود یکی از دستگاه های لیپولیز است. پیکر تراشی به تخلیه چربی از ناحیه ی زیر پوست توسط دستگاه هایی به نام لیپولیز، لیپوست، بادی جت یا لیپوساکشن گفته می‌شود. این روش مناسب افرادی با توده بدنی بیش از 25 و 30 می باشد. در حالت کلی این جراحی برای افرادی که دچار چاقی در پایین تنه هستند مناسب می باشد.

عمل های پیکر تراشی در اصفهان یا فرم دهی اندام های مختلف بدن با روش های تخلیه چربی انجام می شود که این روش ها به شرح زیر هستند:

• لیپولیز

• لیپوست

• لیپوماتیک

• بادی جت

پیکرتراشی موضعی چیست؟

در گذشته‌ اگر شخصی به‌دلیل هرگونه اختلال در بدن دچار چاقی موضعی بود، هیچ راه‌کاری برای ازبین بردن چربی وجود نداشت. اما خوشبختانه، با پیشرفت‌های متعدد علم پزشکی و تکنولوژی مهندسی پزشکی، این روزها شاهد به بازار آمدن دستگاه‌های پیکرتراشی مختلفی هستیم که کار پزشکان را آسان‌تر کرده‌اند و امکان پیکرتراشی بدون خطر را نیز، فراهم کرده‌اند.

پیکرتراشی روشی است که از طریق آن می‌توان چربی‌های موضعی بخشی از بدن را تخلیه کرد و ساختار بدن را باتوجه به استانداردها و سلیقه شخصی، فرم‌دهی کرد.

با کمک دستگاه پیکرتراشی می‌توان با کم‌ترین تهاجم، لوله کانولا را از طریق برش کوچک یک سانتی وارد بدن کرد تا ساختار چربی‌ها را در هم شکسته و از همان ناحیه تخلیه کند.

جراحی لاغری به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش پیکر تراشی است که در آن می‌توان به سرعت از چربی‌های اضافه بدن راحت شد. در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم و یا ناحیه مورد نظر نیست؛ چرا که با ایجاد یک سوراخ، میله‌ای وارد ناحیه موردنظر شده و چربی‌های اضافه را خارج می‌کند.

یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک این است که از چربی‌های خارج‌شده می‌توان برای سایر قسمتهای بدن استفاده کرد. پس اگر قصد فرم‌دهی به سایر بخش‌های بدن با چربی سازگار با بدن خودتان را دارید، لیپوماتیک روش خوبی خواهد بود. بنابراین، در صورتی که برای این جراحی واجد شرایط باشید، لیپوماتیک بهترین روش پیکرتراشی خواهد بود.

جراحی لاغری با لیپوست

لیپوست در اصفهان نیز یکی دیگر از روش‌های پیکرتراشی است. برای انجام این جراحی از تکنیک T.L.A و ویبریشن به صورت رفت و برگشت استفاده می‌شود. در نتیجه، چربی‌ها به صورت یکنواخت از بدن کنده شده و خارج می‌شوند. بنابراین، احتمال گلوله شدن چربی‌ها در هنگام جراحی وجود ندارد. در این روش مشابه با لیپوماتیک، چربی‌ها سالم خارج شده و قابل استفاده برای تزریق به قسمت‌های دیگر بدن خواهد بود.

تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست؟

احتمالا این سوال برای شما مطرح شده است که تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست. به طور کلی می‌توان گفت که لیپوست حالت پیشرفته‌ای از لیپوماتیک است. در نتیجه میزان چربی خارج‌شده در روش لیپوست بیشتر بوده در حالی که عوارض کمتری دارد.

روش های مختلف پیکرتراشی شکم و پهلو

برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در شکم و ایجاد تناسب اندام در این ناحیه از روش های مختلفی استفاده می شود. هرکدام از این متد ها و و روش ها برای گروه خاصی جوابگو بوده و جراح باید روش مناسب را برای فرد انتخاب کند. معمولا برای پیکرتراشی شکم از لیپوساکشن، لیپوماتیک و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی استفاده می شود.

پیکرتراشی شکم با لیپوساکشن

معمولا با شنیدن کلمه پیکرتراشی ذهن بسیاری از افراد به سمت لیپوساکشن می رود. از اولین متدهایی که برای خارج کردن چربی های موضعی در نقاط مختلف بدن استفاده می شود، روش لیپوساکشن است. از این عمل در موارد بسیاری استفاده می شود اما ممکن است برخی معایب مخصوص به خود را داشته باشد. به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کافی را مبذول داشت. در این روش چربی های ذخیره شده با کمک کانولای مکشی به خارج از بدن کشیده می شود.

پیکرتراشی شکم و پهلو با لیپوماتیک

در صورتی که پوست شکم فرد از خاصیت کشسانی مناسب برخوردار باشد، استفاده از روش لیپوماتیک برای پیکرتراشی شکم ایده آل ترین انتخاب است. چربی های خارج شده در روش لیپوماتیک به لطف استفاده از کانولای لرزشی به صورت مایع تخلیه شده و سطح پوست بعد از عمل کاملا صاف خواهد بود. کاندیداتوری استفاده از لیپوماتیک برای پیکر تراشی شکم و پهلو توسط جراح مشخص می شود.

جراحی شکم ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا عمل ابدو یکی دیگر از جراحی‌هایی است که برای زیبایی شکم و لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابدومینوپلاستی، تحت بیهوشی کامل باید انجام شود، دو برش در ۲ قسمت مختلف بدن ایجاد می‌شود. یک برش در قسمت لگن تا نزدیک به ناحیه تناسلی و برش دیگر در اطراف ناف.

سپس، پوست این ناحیه‌ی برش‌زده از روی عضلات برداشته می‌شود. بعد از آن، پزشک، عضلات ناحیه شکم را به سمت هم می‌کشد تا ظاهری زیبا به این بخش داده شود. سپس، پوست، روی عضلات قرار داده شده و بخش‌های اضافه آن برداشته می‌شود (برشی که در ناحیه ناف ایجاد شده است، مانع از جابجایی ناف در شکم می‌شود).

توجه: البته روش ابدومینوپلاستی به دلیل عوارض جانبی زیادی دارد که این روزها دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. برخی از عوارض ابدومینوپلاستی عبارت هستند از:

• عفونت

• عدم وجود تقارن

• خونریزی

• تجمع مایع زیر پوست

• از دست دادن بخشی از پوست شکم

• مرگ بافت (احساس بی‌حسی در ناحیه مورد نظر)

• شل شدن پوست

مزایای لیپوست :

• یکپارچگی چربی زیر پوست و مانند دیگر دستگاه های مکش، چربی را زیر پوست برنمی دارد.

• به دست آمدن فرم درست بدن در این جراحی بسیار کوتاه است و 2 هفته طول می کشد.

• جمع شدن پوست و شکل دادن پوست بهتر از عمل جراحی است.

• در این جراحی بی حسی موضعی استفاده می شود.

• تورم و ترشحات در این جراحی بسیار پایین است.

• احتمال عفونت بسیار کم است.

• امبولیسم چربی بسیار پایین است و تاکنون هیچ پرونده ای گزارش نشده است.

• لازم نیست فرد در بیمارستان بستری شود و بعد از درمان مرخص می شود.

• خستگی و آسیب جسمی در این جراحی کم تر از سایر جراحی های دیگری است.

• امن، موثر و آسان است.

• اگر کانولا هیچ بافت چربی را نبیند، سیستم امنیتی فعال اجازه توقف فوری را می دهد.

• درد کم یا بدون درد.

• امکان انقباض عالی پوست وجود دارد

• بهبود سریع

• ارزان تر نسبت به جراحی

کلینیک نیلا، بهترین کلینیک پیکرتراشی در اصفهان

 

  • وب اسپاتر وب اسپاتر
  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر توسط شرکت آریا لیزر پاسارگاد ارائه دهنده انواع دستگاه های لیزر موی زائد، زیبایی، جوانسازی و لاغری با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه فروش دستگاه های زیبایی و لیزر

فروش انواع دستگاه‌های لیزر زیبایی

شرکت آریا لیزر پاسارگاد فروشنده انواع دستگاه های زیبایی می باشد. برخی از این دستگاه ها عبارتند از : دستگاه لیزر موی زائد الکس سرد کوترا ، دستگاه لیزر آر اف فرکشنال، دستگاه لاغری آر اف رافوس، انواع دستگاههای هایفو (جوانساز، لاغری، اولترا، سه بعدی، چهاربعدی، واژینال، لیفتینگ صورت و …)، دستگاه لیزر رفع تاتو کیوسوئیچ، دستگاه لیزر تخصصی co2 فرکشنال، دستگاه لاغری لیپوست و ... . 

  • وب اسپاتر وب اسپاتر