وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

  • ۰
  • ۰

دستگاه کرایوسونا – خرید دستگاه کرایوسونا

CryoSauna دستگاه کرایوسونا یک جایگزین محبوب برای حمام یخ، دستگاهی لوکس است که دمای بدن را به طور مساوی در طی یک تا سه دقیقه کاهش می دهد. بسیاری از مشتریان، به‌ویژه ورزشکاران، کرایوسونا با نیتروژن را ترجیح می‌دهند، زیرا دمای بسیار پایین آن (تا -140 درجه سانتی‌گراد) برای تسکین درد و بازیابی عضلات مفید است. از همان جلسه اول، بهبود قابل توجهی در ظاهر، درد و استقامت پوست مشاهده می شود. خلق و خوی تقویت شده و کیفیت بهتر خواب معمولاً با کرایوتراپی همراه است.

شرکت آریا لیزر پاسارگاد نمایندگی انحصاری برند کرایوزانا یکی از بهترین برندهای دستگاه‌های کرایوسونا می‌باشد، جهت خرید دستگاه کرایوسونا در اصفهان با ما تماس بگیرید. کرایوتراپی کل بدن در پزشکی، درمان با دماهای بسیار سرد است، که در آن بدن انسان به مدت 2 تا 3 دقیقه در معرض دمای بسیار پایین (زیر 100 درجه سانتیگراد) قرار می گیرد تا واکنش های مثبت ایجاد شده توسط بدن را برانگیزد. با کرایوسونا واکنش های ایجاد شده توسط بدن انسان به درمان مشکلات سلامتی، افزایش عملکرد در ورزش و غیره کمک می کند.

 

فشار نیتروژن در 4 لوله تنظیم می شود که ایمنی استفاده از دستگاه را افزایش می دهد. تزریق نیتروژن به طور مستقیم به ژنراتور ، واقع در خارج از کابین و در نتیجه در خارج از منطقه قرار گرفتن بیمار، به افزایش ایمنی برای بیمار در طول مراحل درمان کمک می کند. سیستم اتوماتیک انجام استخراج نیتروژن از کابین کرایوزونا در پایان روش به این صورت است که بیمار در پایان درمان در بخارات نیتروژن غوطه ور نمی شود.

 

سیستم گردش اجباری نیتروژن از طریق ژنراتور به همراه نازل هایی که نیتروژن را به داخل کابین می پاشند لذا امکان ورود نیتروژن مایع به کابین کرایوزونا وجود ندارد، بنابراین احتمال سرمازدگی از نیتروژن مایع نیز غیر ممکن است. تهویه موجود در کابین وظیفه حذف نیتروژن اضافی از کابین به خارج را دارد. حالت آسانسور موجود در دستگاه کرایوزونا اپراتور را قادر می سازد تا قد بیمار را طوری تنظیم کند که سر وی بالای لبه دستگاه باشد.

روش کار کرایوسونا

کرایوتراپی بوسیله دستگاه کرایوسونا با قرار دادن بدن در معرض دمای بسیار سرد به یک روش درمانی جدید محبوب تبدیل شده است. به طور معمول، از نیتروژن مایع برای ایجاد این دماهای بسیار سرد استفاده می شود که نیاز به نظارت بر سطح اکسیژن برای ایمنی مشتری و اپراتور را ایجاد می کند.

 

نصب کرایوسونا باید شامل یک سیستم تشخیص اکسیژن باشد که زنگ هشدار را در 19.5 درصد حجمی O2 یا زودتر فعال کند. آشکارساز باید در نزدیکی کابین سونا و در نزدیکی منطقه تنفسی ساکنین نصب شود. دزدگیر باید اعلان صوتی و تصویری را برای اطلاع سرنشین و اپراتور در صورت کاهش سطح اکسیژن به زیر نقطه تنظیم هشدار ارائه دهد.

 

نیتروژن کرایوسونا

 

یک جایگزین محبوب برای حمام های یخی ، دستگاه کرایوسونا (کرایوزانا) یک ماشین لوکس است که به طور مساوی دمای بدن را در طول یک تا سه دقیقه کاهش می دهد. بسیاری از مشتریان ، به ویژه ورزشکاران، از کرایوسونا با نیتروژن استفاده می کنند زیرا دمای بسیار پایین آن (تا -140 درجه سانتی گراد) برای تسکین درد و بازیابی عضلات بسیار مفید است. از اولین جلسه ، از بهبود چشمگیر ظاهر ، درد و استقامت پوست لذت می برید. بهبود خلق و خو و کیفیت بهتر خواب معمولاً با این درمان همراه است.

 

مزایای کرایوسونا چیست؟

 

کرایوتراپی که به سرما درمانی نیز معروف است، درمانی مبتنی بر شواهد است که در جهت افزایش اندورفین، آدرنالین و اکسیژن، به طور ایمن دمای بدن را کاهش می دهد. مزایای کرایوتراپی متعدد و وسیع است.

 

کرایوسونا – کرایوزانا یک اتاقک کرایوژنیک یک نفره که برای درمان های فردی کرایوتراپی سیستمیک استفاده می شود.

 

کرایوسونا عمدتاً در بیمارستان ها، مراکز درمانی، اسپاهای سلامت، تناسب اندام و زیبایی، مراکز آموزشی و درمانی و همچنین در خانه های فردی استفاده می شود. شما می توانید با واحد فروش شرکت آریا لیزر پاسارگاد جهت خرید دستگاه کرایوسونا تماس حاصل فرمایید. در طول درمان، درجه حرارت توسط اپراتور در محدوده 100- درجه سانتیگراد تا -150 درجه سانتیگراد تنظیم می شود. زمان نیز ممکن است از 30 ثانیه تا 3 دقیقه تغییر کند.

 

دستگاه کرایوسونا برای برآورده کردن حداکثر الزامات ایمنی برای بیمار و همچنین اپراتورها طراحی شده است. توزیع یکنواخت دما توسط شکل داخلی منحصر به فرد دستگاه تضمین شده است. کیفیت این دستگاه تضمین کننده استفاده ثابت برای سالها خواهد بود.

 

مزایای کرایوسونا برای ورزشکاران :

 

  • درد عضلانی، درد و التهاب را کاهش می دهد
  • کاهش درد عضلانی (DOMS)
  • افزایش انرژی و اوج عملکرد ورزشی
  • امکان فعالیت ورزشی فوری پس از درمان را فراهم می کند
  • امکان تمرین شدیدتر و حجم بالاتر را فراهم می کند
  • تخلیه لنف و گردش خون را افزایش می دهد
  • قدرت عضلانی و عملکرد مفاصل را بهبود می بخشد
  • به طور کلی بازگشت سریعتر به تمرینات ورزشی
  • زمان بهبودی آسیب را کاهش می دهد
  • سیستم ایمنی را بهبود می بخشد
  • خستگی را کاهش می دهد
  • ۰۲/۰۲/۰۹
  • وب اسپاتر وب اسپاتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی