وب اسپاتر

متفرقه

وب اسپاتر

متفرقه

  • ۰
  • ۰

اندولیفت

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد. نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت، بسیار رضایت‌بخش و زیبا بوده و با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن انجام می‌شود. نیازی به ایجاد برش و بخیه زدن ندارد و هیچگونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست به جا نمی‌گذارد. بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان را جهت انجام لیزر اندولیفت انتخاب کنید.

امروز می‌خواهیم بررسی کاملی بر اندولیفت در اصفهان به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی داشته باشیم. ابتدا کمی در مورد نحوه‌ و چگونگی عملکرد اندولیفت صحبت می‌کنیم، سپس به سراغ مقایسه‌ی آن با سایر روش‌های مشابه می‌رویم تا برتری‌های این روش را بهتر متوجه شوید. در انتها هم در مورد کاربردها، عوارض و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

  •  
  •  

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده‌ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

جراحی بهتر است یا اندولیفت؟

این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد بدین معنی که اگر در برخی افراد تجمع بافت چربی سبب افتادگی و شل شدن پوست می باشد این متد درمانی با اثر بر روی این سلول ها و حذف آن ها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد. در اندولیفت، بر خلاف سایر پرتوهای لیزر، پرتو لیزر به صورت موضعی و سطحی بر روی پوست استفاده نمی‌ شود.

روش اندولیفت یک روش غیرجراحی بدون بر جای ماندن اسکار پس از درمان و درد است که به تقویت و بازسازی پوست – کاهش سستی و افزایش استحکام پوست منجر می‌ شود. در صورت انجام این روش توسط بهترین متخصص اندولیفت ایران، شاهد نتایج درخشانی خواهید بود.

اندولیفت از پرتو لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌ کند که نوعی نور مادون قرمز محسوب می‌ شود. این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد. بدین معنی که اگر در برخی افراد تجمع بافت چربی سبب افتادگی و شل شدن پوست شده باشد، این متد درمانی با اثر بر روی این سلول ها و حذف آن ها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد.

  • ۰۱/۰۳/۲۷
  • وب اسپاتر وب اسپاتر

اندولیفت

لیزر اندولیفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی